آدرینا

میفروشمش

آدرینا

میفروشمش

تست

این وبلاگ به فروش میرسد!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
دوستی از دیار غربت چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام...
خیلی وقت بود که دلم تنگ نوشته هات شده بود..
هرچی اومدم دیدم اثری ازت نیست..
این تست رو میذارم مبنای بازگشتنت به دنیای وبلاگ و ...
آدرینا بانو،بنویس..
بنوبس که خواندن نوشته هایت گاهی مرحمیست بر این دل بازمانده در تبعید...

من آدرینا نیستم . همینجوری ثبت این آدرس رو. ولی میبینم شروع نکرده 800 تا بازدید داشته. احتمالا صاحب قبلیش معتبر بوده
میفروشمش

علی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

من خودتو و وبلاگو با هم میخرم کلا چند؟؟؟

یه قیمت بده ببینم مزنه چند
الان از یه سایت آرایشی هم پیشنهاد داریم. تو فردین بازی دربیار ببینم

ابک یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

دیوانه صاحب این وبلاگ الان یه وبلاگه دیگه داره و اصلا به اینجا سر نمیزنه همه هم میدونن الکی خوتو سر کار نذار

جدا؟ مگه اینجا صاحاب داشت؟ میگم چقدر بازدیدش بالاس. آدرسش رو بده

من دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

یادمه آخرین بار 4 سال پیش بود که واست کامنت گذاشتم .... حالا برگشتم ولی....

سال 87 ؟ اصلا اون موقع وبلاگ میدونستی چیه؟

الهه(خدابانو) شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

خاک تو سر عقده ایت... آدی را همه ما میشناسیم... هم وبلاگ داره هم تو فیس بوکه... حالا تو بیا اینجا خودتو سبک کن.

:|

سعید یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

اشتباه از خوده آدرینا بوده که هیچ احترامی برای این 800 نفر بازدید کننده قائل نبوده و همینجوری گذاشته رفت !

بی وفا نبودی آدرینا !‌ کی یادت داده ؟؟

اووووخی :(
خرابم کردی با این جملت
خرابم نکن ،
عذابم نده ،
چرا اینهمه سرد ،
چی شده
یه حرفی بزن ، نگاه کن به من ،دارم خسته میشم جوابم بده

جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://attarlibrary.ir

دوست بزرگوار جناب من
رسما"از شما دعوت می شود تا در "جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی"شرکت فرمائید.
مایه مسرت ما خواهد بود اگر به عنوان همکار افتخاری در اجرای اینجشنواره همکار افتخاری ما باشید

:|

mohamad شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

mishe adrese bloge jadide dustemuno bedi!

آدرینا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

خوبه ... باید گذاشت و گذشت . این صفحه هم مال تو فروختیش سهم من و بنداز صندوق صدقات

آی به چشم. ولی اگه خواستی راهش بندازی بگو صلواتی مال خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد